niepokojący szum w O1

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • darekp650
    Classic
    • 2007
    • 4

    niepokojący szum w O1

    panowie, dziś już na maksa się wkurzyłem, rano zachodzę do garażu, zanim odalam sprawdzam czy jest paliwo pomiędzy filtrem a pompką i jest, próbuję odpalić, raz,drugi,trzeci i nic, dopiero za czwartym razem odpuściła. podpiąłem vag i okazało się to o czym trąbili tu wszyscy a ja byłem pewny że mnie to nie tyczy, otóż kąt wtrysku na poziomie 36....więc macha do góry i dawaj do pompki. ustawiłem kąt na 54....powinno być good nawet za dużo roboty nie było...a mechanika co robił rozrząd za wory powieszę na tym mrozie może to go czegoś nauczy
  • rolandsz
    Classic
    • 2006
    • 9

    #2
    niepokojący szum w O1

    Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Moje pytanie dotyczy niepokojącego szumu, który słychać w mojej Octavii. W czasie jazdy, szczególnie podczas rozpędzania auta na biegach 1,2,3 po wciśnięciu sprzęgła w celu przełączenia na wyższy bieg, przez 1-2 sek. słychać szum. Zauważyłem to kilka dni temu. Nie jest to turbina, bo ona wydaje przyjemny dla ucha gwizd. Czy ktoś z szanownych posiadaczy Octavii podpowie, co może być przyczyną takiego stanu rzeczy. Korzystając z okazji wszystkich gorąco pozdrawiam.
    Roland.
    Roland

    Komentarz

    • korpal
      Ambiente
      • 2008
      • 168

      #3
      a slychac go jak przygazujesz na sucho z i bez wcisnietego sprzegla??

      Komentarz

      • Paweł T
        Elegance
        • 2006
        • 784

        #4
        to jest tzw. odgłos ocierania, norma dla tego silnika
        TDI ASV 140KM 300Nm

        Komentarz

        • rolandsz
          Classic
          • 2006
          • 9

          #5
          Witam. Nie, nie słychać tego odgłosu kiedy gazuję podczas postoju bez wciśniętego sprzęgła.Tylko wtedy, kiedy przełączam na wyższy bieg podczas jazdy.
          Roland

          Komentarz


          • #6
            mam to samo. zrobiłem już 40 tys i nic gorzej nic lepiej. Rownież obajwia sie przy wrzucaniu na wyższy bieg. Nie masz sie czym stresować...

            Nawet były posty o tym wcześniej że norma




            Pozdro

            Komentarz

            • krzynol
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 11007
              • Superb II combi (3T5)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

              #7
              spoko stary
              dużo silników to miało
              niektórzy dalej mają, a nie którym przeszło (mi np.)
              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
              ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
              poprzednie modele:
              ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
              ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
              O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

              Komentarz

              • lukaszp1981
                Ambiente
                • 2009
                • 140
                • Octavia III (5E3)
                • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                #8
                Ja tez tak mam. Efekt ocierania jest również na postoju bez wciśniętego sprzegła i wykonaniu "przygazówki" do ok2500-3000obr. i puszczeniu gazu.
                Zauważyłem, że czasem ten efekt jest słabszy a czasem bardziej nasilony.

                Komentarz

                • rolandsz
                  Classic
                  • 2006
                  • 9

                  #9
                  Dziękuję wszystkim bardzo serdecznie. Skoro to norma to nic nie będę grzebał, ograniczę się jednak do obserwacji. Pozdrawiam - Roland.
                  Roland

                  Komentarz

                  Pracuję...